شاخه | حسابداری |
---|---|
سطح | مبتدی تا پیشرفته |
مدت دوره | 10ساعت |
نحوه برگزاری | حضوری |
قیمت | 9,000,000 تومان |
اهداف دوره | آماده سازی کامل برای ورود به بازار کار |
مدرس دوره | خانم مایل زاده |
در دنیای پیشرفته امروز، بهرهگیری از ابزارهای دیجیتال برای تسهیل امور تجاری امری ضروری است. “سامانه جامع تجارت” با هدف تحول و تسهیل در پروسههای بازرگانی، نواوری شده است. از آغاز تا کنون، این پلتفرم قدرتمند در جهت حل معضلات بروکراسی و موانع قانونی در مسیر تجارت، ایفای نقش نموده .است
آموزش صفر تا صد سامانه جامع تجارت فقط در همیار سامانه با پشتیبانی 24 ساعته
تمامی مراحل مربوط به عملیات صادراتی، وارداتی و ترانزیت کالا تحت نظارت و ردیابی در سامانه جامع تجارت ایران قرار میگیرند. این زیرساخت به سرمایهگذاران و فعالان بازرگانی امکان میدهد تا تعاملات اقتصادی خود را از طریق این پلتفرم مدیریت کنند و محصولات وارداتی را با نرخ و کیفیت مطلوب در اختیار جامعه قرار دهند.
برای آموزش بیشتر با ما همراه باشید،
مزایای سامانه جامع تجارت
– استفاده از امکانات و ابزارهای سامانه برای آسانسازی فرآیندهای تجاری.
– فرصت تأسیس واحدهای تجاری و ایجاد زمینه مناسب برای معاملات بینالمللی و داخلی.
– کاهش زمان لازم برای انجام فعالیتهای تجاری به واسطه استفاده از سامانه.
– کمک به کاهش هزینههای تجاری با استفاده از این پلتفرم.
– بالا بردن سطح امنیت تجاری و کاهش فساد اقتصادی.
– تخصیص بهینه و صحیح منابع دولتی.
– تسریع در روند ترخیص کالا و سایر فرآیندهای مرتبط با کسبوکار.
– تقویت ارتباط بین واردکنندگان، تولیدکنندگان و نهادهای دیگر از طریق این سامانه.
– ثبت اطلاعات دقیق و کامل واردکنندگان و تولیدکنندگان در داخل سیستم.
– نظارت آسانتر بر فرآیند واردات و صنعت تولید توسط وزارتخانههای مربوطه.
– بهبود کارآیی و ایجاد پیشرفتهای قابل توجه در حوزه تجارت ناشی از عملیاتیسازی سامانه جامع تجارت.
از مهم ترین ترین بخش های سامانه تجارت می توان به بخش های زیر اشاره کرد:
سامانه جامع تجارت در دو شاخه: تجارت خارجی و داخلی طبقهبندی میگردد. این سیستم به طور موثری به کاهش تخلفات مرتبط با واردات و نقض قوانین گمرکی کمک میکند.
بخش خارجی سامانه به منظور نظارت بر عملیات خرید و فروش بینالمللی طراحی شده است.تمام فرایندهای مرتبط با حرکت کالا از جمله ترانزیت، صادرات و واردات زیر مجموعه تجارت بینالمللی قرار میگیرند. این دسته از تجارت میتواند شامل پنج بخش کلیدی زیر باشد:
۱. تمام معاملات تجاری که نیازمند اخذ مجوزهای واردات و ثبت سفارش کالا هستند.
۲. کلیهی فرآیندهای مربوط به انتقالات ارزی و اختصاص درآمد ارزی که نیاز به شفافسازی منبع ارزی دارند.
۳. فرآیندهای مربوط به ثبت اظهارنامه گمرکی و ترخیص کالاها از گمرک.
۴. فعالیتهای مرتبط با حملونقل بینالمللی کالا.
۵. عملیات مربوط به لجستیک داخلی، یعنی حملونقل داخلی کالاها در سراسر کشور.
در مقابل، بخش داخلی سامانه در راستای ضبط و نگهداری اطلاعات مربوط به فعالیتهای خرید و فروش داخلی، انتقال مالکیت، جابجایی و نگهداری کالا و سایر فرآیندهای مشابه به کار گرفته میشود.
"
- نحوه فعال سازی نقش بازرگان حقوقی و رشته فعالیت های کارت |
---|
- نحوه استفاده از توکن |
- توضیح درباره سقف کارت و سهمیه ها |
- مراحل ایجاد تخصیص ارز |
- ایجاد پرونده جدید و اخذ سفارش |
- نحوه ایجاد درخواست خرید ارز تا مرحله مختومه |